fbpx

Soft de gestiune stocuri și vânzări cu case de marcat

Alegerea unui soft de gestiune a stocurilor nu reprezintă un lucru complicat. Mai degrabă greutatea constă în faptul ca să vă decideți ce problemă prin intermediul acestui soft doriți să rezolvați. Fiecare afacere în domeniul ospitalier, fie că este vorba de bar, restaurant sau fastfood, are specificul său. În dependență de nevoi și ținte, se alege softul sau modulele ale acestuia.

În acest sens, alegeți un soft de gestiune al stocurilor care are la bază cele mai noi tehnologii disponibile la ora actuală! Acest lucru o sa vă permită să valorificați la maxim potențialul afacerii, precum și să folosiți avantajele tehnologiilor noi. Astfel, vă recomandăm să țineți cont de următoarele aspecte:

  • interfață de vânzare: ergonomică, ușor de învatat. Deoarece instruirea suplimentară a personalului necesită timp și bani;
  • să dispună de selectare a produselor cu ajutorul cititorului de coduri de bare, după pictograme cu ajutorul ecranului tactil. Acest lucru ușurează deservirea clientului de casier, iar ca rezultat clientul și personalul face economie de timp;
  • să suporte toate operațiile ce pot fi realizate cu o casa de marcat;
  • interfața avansată pentru lucrul cu mese și săli; trebuie sa fie posibilă reproducerea aranjamentului meselor și a sălilor, precum și un număr nelimitat de mese și săli;
  • posibilitatea de tipărire a notelor de comandă în diverse secții ale localului (ex: bar, bucătărie, zona de vânzare)
  • posibilitatea de afișare a comenzilor în bucătărie pe un ecran tactil (ecranul bucătarului)
  • posibilitatea de a defini Happy Hours și alte tehnici de marketing constituie un avantaj.
  • gestiune stocuri: notă de recepție, proces verbal de inventariere, proces verbal de deteriorare, proces verbal de modificare de prețuri, registrul stocurilor, raport de gestiune, centralizatoare de documente, stoc în timp real;
  • sistem de inventariere cu ajutorul terminalelor de inventariere;
  • gestionarea furnizorilor și plăților către furnizori
  • gestionarea promoțiilor și fidelizare
  • integrarea corectă a casei de marcat în programul de vânzare

Soft care înglobează aceste funcții este iiko.

Casă de marcat

În alegerea casei de marcat, trebuie sa țineți cont de următoarele aspecte tehnice:

  • fiabilitatea casei de marcat: casa de marcat trebuie să reziste unui flux mai ridicat de vânzare
  • driverul casei de marcat: trebuie sa vă interesați dacă driverul casei de marcat suportă toate operațiile necesare(depunere/extragere numerar, înscriere cod fiscal pe bon, tipăire rapoarte X, Z, deschiderea sertarului)
  • lățimea rolei: preferabil de 56/57 mm
  • sa dispuna de 2 imprimante separate pentru rolă jurnal și pentru rolă client
  • viteza de tipărire a bonurilor

POS All-in-one

Este absolut necesar să alegeți un sistem POS All-in-one cu ecran tactil pentru punctul de vânzare din următoarele motive:

  • sistem all-in-one: conține ecranul tactil și unitatea (economisire spațiu)
  • au fost proiectate pentru un flux ridicat de vânzare
  • rezistente (fara cooler, nu intră praful, umezeală, etc.)

Recomandam următorii producători: FEC, DIEBOLD-NIXDORF (orice model)

O alternativa mai ieftină pentru POS all-in-one ar fi o unitate PC și un ecran tactil fiabil. Alegeți un calculator nou (nici într-un caz second-hand, sau așa numite „refurbished”), cu sistem de operare Windows 8.1 sau Windows 10 preinstalat, cu porturi seriale și USB, iar pentru ecranul tactil recomandarea noastră este FEC, TOSHIBA.

Imprimante termice pentru note de comandă

După preluarea comenzii, ospătarii vor înregistra aceste comenzi, și vor emite note de comandă către bar și/sau către bucătărie. Este recomandat să alegeți o imprimantă cu role de 80 mm. Aceste imprimante trebuie să fie fiabile, fiecare comandă se va tipari pe aceste imprimante, prin urmare fluxul va fi foarte ridicat. Pentru bucatarie, este recomandată alegerea unei imprimante care este rezistentă la apă.

Va recomandam: CITIZEN, EPSON și SEWOO.

S-ar putea să-ți placă și...

Articole populare