fbpx
POS 2

Cum pot fi reduse cheltuielile prin instalarea unei imprimante corecte într-un restaurant

Un studiu din domeniul retail, arată că vânzările în mediul online la nivel mondial către 2020 vor atinge suma de 4 mld de dolari și va reprezenta aprox. 15% din totalul cheltuielilor cu amânuntul. De asemenea în acest studiu se menționează că cca. 54% din populația lumii cumpără ceva online săptămânal sau lunar. Schimbarea formatului de cumpărare este însoțită de o schimbare îngrijorătoare a comportamentului consumatorilor, și anume – creșterea alarmantă a retururilor.

Pe un smartphone, pe o tabletă sau pe un computer, procesul de cumpărare a mărfurilor se desfășoară foarte rapid, fără să fie nevoie de prea multă atenție, mai ales dacă se oferă posibilitatea efectuării gratuite de retururi. Conform statisticilor, cel puțin 30% din produsele comandate online în întreaga lume sunt returnate, comparativ cu numai 8,89% din bunurile cumpărate din magazine fizice.

Astfel, în retail, retururile sunt un element inevitabil, dar esențial, iar controlarea pierderilor cauzate de acestea poate contribui la protejarea pe termen lung a performanțelor și a durabilității afacerii.

De fapt, adoptarea de noi tehnologii care sa ajute la gestionarea fluxului de retur al produselor este considerată drept una dintre cele mai bune modalități de reducere a costurilor si de creștere a productivității. Tocmai tehnologia permite acordarea unei atenții sporite acelor detalii care pot părea minore, de exemplu etichetele necesare și echipamentele pentru imprimare.

Citizen proiectează imprimante dedicate cerințelor companiilor care se ocupă de logistica retururilor. Calitatea și performanțele dispozitivelor garantează cel mai bun nivel de pe piață în ceea ce privește rentabilitatea investiției și costul deținerii. Imprimantele Citizen sunt soluția perfectă de tipărire pentru numeroase companii deoarece ajută la reducerea costurilor și la eficientizarea activității angajaților.

Tehnologia ajuta atât de mult la simplificarea unor sarcini încât timpul necesar pentru rezolvarea acestora se reduce la jumătate. Este cazul ambalajului special destinat retururilor, ce include etichete adezive preimprimate cu coduri de bare care conțin toate informațiile necesare pentru a procesa returnarea.

Pentru o eficiență maximă, calitatea imprimării codurilor de bare este esențială. Tipărirea defectuoasă poate duce la timp pierdut în căutarea informațiilor și a verificării corectitudinii acestora.

Indiferent că se optează pentru imprimante industriale sau imprimante mobile, un lucru e sigur: trebuie să fie performante. Modelele de care dispunem, au fost proiectate special pentru randament optim în depozite, adică utilizare intensivă în condiții dificile: temperaturi foarte scăzute sau foarte ridicate, praf, umiditate. Aceste dispozitive robuste și fiabile, cu mecanisme în totalitate din metal, oferă viteze de tipărire de până la 150 mm/secundă, necesită operațiuni minime de întreținere și sunt ușor de realimentat cu diverse tipuri de etichete și riboane, asigură imprimare constantă de înalta calitate cu rezoluție de până la 300 dpi.

Pentru mai multe detalii despre imprimantele de etichete vă rugăm să ne contactați.

Rsistems.ro – Sistem de automatizare HoReCa in Romania

 

 

S-ar putea să-ți placă și...

Articole populare