fbpx

Eficientizați activitatea restaurantului cu un sistem POS profesionist

Construiți-vă afacerea pe soluții inteligente, cu integrare într-un singur sistem a tuturor proceselor de bussines


Solicită prezentare

rsistems 900

Punct de vânzare intuitiv și ușor de configurat

Interfața programului este concepută să ofere navigare intuitivă și să faciliteze procesul de deservire rapidă a clienților.

  • Centralizarea datelor despre clienții pentru a fi folosite în zona de marketing, livrări și facturare online
  • Aplicarea campaniilor de discount și fidelizare clienți prin aplicația de marketing
  • Diferite tipuri de plăți
  • Sugestii automate pentru casier, referitor la ce poate fi oferit clientului suplimentar la comandă

sushimaster
br
lq
lava 1
hda 1 1
logo 3

Simplificați procesul de comandă

Simplificați procesul de preluare comandă, atat pentru clienții din restaurant, cât și pentru cei care comandă cu livrare.

  • Implementează meniu cu opțiune digitală, ce presupune scanare cod QR direct de pe telefon sau tabletă
  • Mesele în curs de servire și cele rezervate sunt diferențiate pe ecran prin codificare și culori
  • Editare rețete direct pe POS
  • Formarea bazei de date clienți și politicii de comunicare

390aa181 restopos kseriesnoamlaunch halfwidth 2@2x

Simplificați procesul de comandă pentru clienți

Simplificați procesul de preluare comandă, atat pentru clienții din restaurant, cât și pentru cei care comandă cu livrare.

  • Implementează meniu cu opțiune digitală, ce presupune scanare cod QR direct de pe telefon sau tabletă
  • Afișarea schemelor grafice a meselor din restaurant. Mesele în curs de servire și cele rezervate sunt diferențiate pe ecran prin codificare și culori
  • Editare rețete direct pe POS
  • Formarea unei baze de date pe clienti și formarea politicii de comunicare cu clienții

livrare rsistem

Atrageți mai mulți clienți cu livrare direct la domiciliu

Sitemul Rsistems – vă ajută să organizați rapid și eficient procesul de livrare a comenzilor

  • Programul afișează cele mai recente comenzi și permite operatorului să o repete foarte ușor
  • Program de integrare cu platforme de livrare Glovo si Tazz
  • Clientul primește SMS cu statutul de livrare a comenzii și poate urmări pregătirea acesteia
  • Sugestiile și notificările vor reaminti operatorului să sugereze clienților în timp real ofertele de marketing

Oferiți o experiență de plată comodă pentru orice client

Încasare prin diferite forme de plată (Numerar, Card , Tichet de masă, Tichet valoric, Voucher).

  • Oferiți tranzacții rapide oriunde cu card de credit, card de debit și plăți mobile
  • Divizare bon de plată în mai multe bonuri separate sau cumularea mai multor intr-un singur bon
  • Integrare cu programe de contabilitate

plati comode rsistems

 

Alege soluția potrivită pentru tipul tău de restaurant

Cocktail bar, Cafenea, Restaurant, Livrare, Fast-Food

p036

Planificarea evenimentelor direct în POS

Planificarea devine mai simplă. Urmărește clienții, mesele disponibile și cele rezervate

  • La planificarea evenimentelor puteți alege sala, masa și ora potrivită
  • Softul face o previziune corectă a stocurilor reieșind din precomanda clientului pentru evenimentul planificat.

Inventory

Gestionați inteligent stocurile

Urmăriți în timp real stocul produselor și necesarul pentru aprovizionare stoc.

  • La etapa de plată, materia primă din rețeta produsului se scade în mod automat din gestiune și imediat poate fi vizualizat stocul pe gestiune și prețul de cost.
  • Modulul de gestiune si rețetar oferă informații despre stocul de materie primă și marfă pe gestiuni, prețul de cost, valoarea nutritivă, imaginile produselor din meniu.
  • La modificarea rețetei, balanța stocului va fi automat recalculată, iar istoricul modificărilor va fi înregistrat.

Soluții de marketing pentru fidelizarea clienților

Oferă departamentului de marketing instrumente pentru a crește cifra de afaceri

  • Creați seturi și meniuri, iar soluția va reaminti ospătarilor și casierilor să propună produsele promoționale.
  • Creați meniuri personalizate.
  • Folosiți metode moderne – creșterea vânzărilor prin utilizarea tehnicilor Cross selling și Up selling.
  • Puteți edita rețeta direct pe POS. Aveți la îndemână totul pentru a oferi cea mai bună experiență clienților.

rpos
016 1 1140x563

Valorificați datele pentru un management eficient

Accesați programul de pe iPad, telefon sau PC

  • Vizualizați rapoarte financiare atât pentru o singură locație, cât și pentru un lanț național.
  • Urmăriți performanța angajaților cu rapoarte de performanță a angajaților
  • Obțineți informații relevante în timp real. Cu ajutorul programului Rsistems puteți obține control centralizat a prețurilor, meniului, bugetului, rețetelor, angajaților, fluxului de materie primă și fidelizarea clienților.

Conferinta Nationala a Industriei Ospitalitatii 2019 3 e1649946175919

Asistență și suport pentru restaurante

Asistență și interveție remote de urgență pentru cazurile care împiedică clientul să facă vânzări. Industria ospitalieră este mereu deschisă și urgențele care pun clientul în imposibilitatea de a face vânzări sunt tratate cu prioritate de către echipa RSISTEMS.

  • Experții noștri vin în ajutorul angajaților Dvs. în orice moment al zilei sau al nopții, soluționând problemele care apar.
  • Suport informațional în formă de manuale de utilizator și video.
  • Actualizări periodice ale sistemului software după testare riguroasă a funcționalității.
  • Veți fi întotdeauna informat cu privire la toate inovațiile din domeniul care răspund nevoilor afacerii Dvs.

Alăturați-vă clienților noștri care implementează cele mai moderne soluții

Logo auriu BUN 1 1 1

Zexe Braserie

«RSISTEMS software este cel mai simplu, ieftin și ușor de utilizat și s-a dovedit a fi de un real ajutor în trasabilitatea tuturor proceselor din braseria noastră. Suntem foarte mulțumiti și recomandăm RSISTEMS software și serviciile companiei…»

Citește recenzia >
635x0 photo 2021 02 09 20 55 04

Sushi Master

«Unul dintre motivele pentru care am ales soluția RSISTEMS a fost faptul că ne oferă o variantă complet optimizată în Cloud, care integrează pe o platformă unică toate activitățile noastre specifice rețelei noastre de restaurante. O recomand cu încredere!…»

Citește recenzia >
Lebablogo

Le BAB

«Sistemul ne-a convins cu ce “știe să facă” și am gasit ceea ce căutam, o soluție rapidă, sigură și flexibilă care răspunde nevoilor noastre. Dacă sunteți în căutare de soluții inovative, accesibile și ușor de folosit, recomandăm soluția RSISTEMS!…»

Citește recenzia >

Hardware elegant și robust

Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din HORECA, precum varsarea accidentală de lichide și expunere la temperaturi ridicate.

Vă punem la dispozitie echipamente profesioniste care si-au demonstrat eficienta în timp.

Vezi tot echipamentul >

hardware rsistems 2

 

Sistem POS HoReCa in Romania pentru automatizare afacerilor

Explorand caracteristicile structurii afacerii pe segmentul HoReCa, angajatii Rsistems.ro confruntat cu deficiente in sistemul de control si contabilizare a cifrei de afaceri si a serviciilor de pe piata locala. Adesea, proprietarii de afaceri mici nu au capacitatea de a automatiza cifra de afaceri din cauza lipsei de investitii în etapa de lansare a proiectului. La urma urmei, automatizarea este destul de costisitoare pentru astfel de unitati ca un hotel, restaurant sau cafenea, mai ales la inceput, cand este mai bine sa investesti capital de lucru in promovarea serviciilor si atragerea de noi clienti.

Reamintim ca pentru a functiona eficient este necesar de a cumpara POS terminal in Bucuresti si echipamente POS pentru buna functionare a intregii institutii. Terminal POS pentru automatizare HoReCa este un set de dispozitive care creeaza un sistem pentru automatizarea serviciului si acceptarea platii la punctele de vanzare. De obicei, categoria echipamentelor POS include terminale POS, POS-monoblocuri cu touch screen, casele de marcat si tehnica de marcat, ca si terminale mobile, cutii de numerar, imprimante de chitante si asa mai departe.

Nevoile reale pentru automatizare restaurantului, barului sau hostelului implica mai multe principii:

  • instalarea usoara a unei cantitati minime de echipament si timpul petrecut pentru instruirea personalului,
  • nivel ridicat de securitate,
  • oferta de pret accesibila.

Tendintele actuale in monitorizarea propriei afaceri necesita, de asemenea, acces de la distanta si operational la date si actualizarea acestora in timp real. Echipa noastra este concentrata pe toate acestea, care pot oferi un sistem POS HoReCa in Romania pentru orice institutie. Pe site-ul nostru puteti gasi si comanda echipamente POS necesare, inclusiv:

  • imprimante pentru tiparirea voucherelor
  • imprimante pentru tiparirea facturilor de plata
  • imprimante pentru tiparirea cecurilor
  • imprimante pentru tiparirea etichetelor
  • imprimante pentru tiparirea preturilor
  • scanere codurilor de bare portabile
  • cantare electronice pentru automatizare

Nu uitati ca avem diverse solutii pentru automatizare proceselor de lucru ale institutiei voastre, si anume:

Rsistems.ro – Sistem de automatizare HoReCa in Romania