Un sistem de gestiune a stocurilor și o imprimantă coduri de bare pentru un control eficient a stocurilor

Un soft de gestiune a stocurilor și o imprimantă coduri de bare sunt două elemente principale atunci când dorești să controlezi inventarul și să cunoști ce produse pot sau nu îmbunătăți marjele atunci când ai o firmă ce oferă produse în format fizic. Controlul inventarului contribuie la creșterea eficienței consumului de materiale și produse. În …

Soft de gestiune iiko – ingredientul principal pentru dezvoltarea unui restaurant

Domeniul HoReCa în ultimii ani este în continuă creștere. Piaţa a crescut accelerat datorită numărului impunător de restaurante care s-au deschis și continuie să apară. Fie că este vorba de localuri de tip fast food sau cu servire la masă, acest tip de afacere a devenit unul foarte profitabil. Deși deschiderea unui restaurant nu este …

Fidelitatea clienților – factorul cheie în dezvoltarea unui restaurant

Respectarea unor principii importante ar putea crește considerabil profitul unui local, fie că este vorba de restaurant, bar, cafenea sau pizzerie. Experții din domeniu HoReCa sunt convinși, precum că, fidelitatea clienților este factorul cheie la care trebuie să atragi atenția atunci când dorești să dezvolți un restaurant. Dacă dorești ca clienții să revină, este nevoie …

Cum să gestionezi o rețea de restaurante

Să gestionezi o rețea de restaurante poate părea foarte complicat, indiferent că e vorba despre multiple restaurante, baruri, cafenele, pizzerii sau orice alt tip de business. Dacă este antreprenor te întrebi cum vizualizezi cu ușurință resursele necesare fiecărei locații? Sau cum monitorizezi performanțele? Astăzi poți face asta foarte simplu, printr-un singur program pe care-l poți accesa …

Compania RSistems este unul din parteneri la Conferinta Nationala a Industriei Ospitalitatii desfăşurată pentru al 3-lea an în România

Conferința Națională a Industriei Ospitalității – eveniment care a ajuns anul acesta, cu sprijinul organizatorilor și partenerilor, la cea de-a III-a ediție. La ediția curentă care a avut loc pe data de 10 aprilie, compania Rsistems a fost prezentă cu un stand, unde în premieră participanții au avut posibilitatea să facă cunoștință cu sistemul iiko …

Program de gestiune a stocurilor într-un restaurant

O problemă presantă pentru fiecare antreprenor al unui punct de alimentație publică, aparută în contextul crizei actuale, este cea a reducerii costurilor. În cadrul unui restaurant, principalul cost este cel cu materia primă consumată în procesul de producție. În articolul de față voi incerca să explic cum poate ajuta un program de gestiune a stocurilor …

Soft de gestiune stocuri și vânzări cu case de marcat

Alegerea unui soft de gestiune a stocurilor nu reprezintă un lucru complicat. Mai degrabă greutatea constă în faptul ca să vă decideți ce problemă prin intermediul acestui soft doriți să rezolvați. Fiecare afacere în domeniul ospitalier, fie că este vorba de bar, restaurant sau fastfood, are specificul său. În dependență de nevoi și ținte, se …

Cum alegi cântar pentru restaurant?

Cântarele electronice, utilizate astăzi în mod indispensabil atât în mediul de business, cât și în scopuri personale, și-au făcut apariția încă din antichitate. Pe tot parcursul timpului, cântarele au evoluat de la simple balanțe, precum cele utilizate în cadrul trocului, ajungând până la cântarele electronice de astăzi, capabile să efectueze operațiuni complexe, devenind indispensabile pentru …

Cum pot fi reduse cheltuielile prin instalarea unei imprimante corecte într-un restaurant

Un studiu din domeniul retail, arată că vânzările în mediul online la nivel mondial către 2020 vor atinge suma de 4 mld de dolari și va reprezenta aprox. 15% din totalul cheltuielilor cu amânuntul. De asemenea în acest studiu se menționează că cca. 54% din populația lumii cumpără ceva online săptămânal sau lunar. Schimbarea formatului …

Cum alegem un sistem POS într-un restaurant?

Astăzi, când potențialul tehnologic a ajuns să fie considerabil, nu mai este nevoie să subliniem necesitatea de a integra un sistem POS în logistica restaurantului tău. Sistemul POS înglobează o serie de funcții și asigură o multitudine de busness procese, începând cu efectuarea vânzărilor, aprovizionarea cu produse, gestiunea stocurilor, managementul de personal, evidența și contabilitatea, …

Creștem, ne dezvoltăm și avem nevoie de Sales Manageri de produse Software HoReCa!

Căutăm Sales Manageri de produse Software HoReCa care să ne reprezinte cu mândrie! Apasă pe butonul „Aplică” și verifică în lista de criterii ce ai nevoie pentru o colaborare excelentă.