fbpx

Delivery-ul – cel ce a salvat restaurantele în vreme de pandemie

Horeca a ajuns în perioada pandemiei într-o prăpastie neagră a falimentului, disperării și viselor distruse încetul cu încetul. Antreprenorii care și-au deschis un restaurant, o cafenea, vedeau cum pe zi ce trece, din mulțimea de oameni ce roiau ca albinuțele în interior și pe terasă, s-a ajuns la o liniște pustie și dureroasă. O perioadă …

Cum alegi cântar pentru restaurant?

Cântarele electronice, utilizate astăzi în mod indispensabil atât în mediul de business, cât și în scopuri personale, și-au făcut apariția încă din antichitate. Pe tot parcursul timpului, cântarele au evoluat de la simple balanțe, precum cele utilizate în cadrul trocului, ajungând până la cântarele electronice de astăzi, capabile să efectueze operațiuni complexe, devenind indispensabile pentru …

Un sistem de gestiune a stocurilor și o imprimantă coduri de bare pentru un control eficient a stocurilor

Un soft de gestiune a stocurilor și o imprimantă coduri de bare sunt două elemente principale atunci când dorești să controlezi inventarul și să cunoști ce produse pot sau nu îmbunătăți marjele atunci când ai o firmă ce oferă produse în format fizic. Controlul inventarului contribuie la creșterea eficienței consumului de materiale și produse. În …

Soft de gestiune – ingredientul principal pentru dezvoltarea unui restaurant

Domeniul HoReCa în ultimii ani este în continuă creștere. Piaţa a crescut accelerat datorită numărului impunător de restaurante care s-au deschis și continuie să apară. Fie că este vorba de localuri de tip fast food sau cu servire la masă, acest tip de afacere a devenit unul foarte profitabil. Deși deschiderea unui restaurant nu este …

Fidelitatea clienților – factorul cheie în dezvoltarea unui restaurant

Respectarea unor principii importante ar putea crește considerabil profitul unui local, fie că este vorba de restaurant, bar, cafenea sau pizzerie. Experții din HoReCa cu sistem POS sunt convinși, precum că, fidelitatea clienților este factorul cheie la care trebuie să atragi atenția atunci când dorești să dezvolți un restaurant. Dacă dorești ca clienții să revină, …

Cum să gestionezi o rețea de restaurante

Să gestionezi o rețea de restaurante poate părea foarte complicat, indiferent că e vorba despre multiple restaurante, baruri, cafenele, pizzerii sau orice alt tip de business. Dacă este antreprenor te întrebi cum vizualizezi cu ușurință resursele necesare fiecărei locații? Sau cum monitorizezi performanțele? Astăzi poți face asta foarte simplu, printr-un singur program pe care-l poți accesa …

Compania RSistems este unul din parteneri la CNIO desfăşurată pentru al 3-lea an în România

Conferința Națională a Industriei Ospitalității – eveniment care a ajuns anul acesta, cu sprijinul organizatorilor și partenerilor, la cea de-a III-a ediție. La ediția curentă care a avut loc pe data de 10 aprilie, compania Rsistems a fost prezentă cu un stand, unde în premieră participanții au avut posibilitatea să facă cunoștință cu sistemul de …

Program de gestiune a stocurilor într-un restaurant

O problemă presantă pentru fiecare antreprenor al unui punct de alimentație publică, aparută în contextul crizei actuale, este cea a reducerii costurilor. În cadrul unui restaurant, principalul cost este cel cu materia primă consumată în procesul de producție. În articolul de față voi incerca să explic cum poate ajuta un program de gestiune a stocurilor …