fbpx
Rsistems.ro

Delivery-ul – cel ce a salvat restaurantele în vreme de pandemie

Horeca a ajuns în perioada pandemiei într-o prăpastie neagră a falimentului, disperării și viselor distruse încetul cu încetul. Antreprenorii care și-au deschis un restaurant, o cafenea, vedeau cum pe zi ce trece, din mulțimea de oameni ce roiau ca albinuțele în interior și pe terasă, s-a ajuns la o liniște pustie și dureroasă. O perioadă nici nu s-a mai putut comanda mâncare acasă, iar apoi când s-au mai redresat un pic lucrurile, mai existau și o grămadă de restricții și restaurantele duceau și lipsă de personal, fiindcă au fost necesare concedierile. Totuși, iată că livrările, așa puține cum au fost ele, au reușit să scoată din prăpastie pe mulți antreprenori. Și era un win-win situation, fiindcă oamenii tot aveau nevoie de declarații să meargă la cumpărături, deci de ce să nu comande mâncarea gata făcută, fără să mai facă și drumuri și să-și pună viața în pericol?

Acum cât de cât am revenit la normalitate, iar pentru antreprenorii a căror business-uri au supraviețuit pandemiei este abia începutul redresării lor. Iar fiindcă delivery-ul este tot mai folosit, în special că acum toată lumea folosește aplicații destinate lor, îți dorești ca toate comenzile să fie făcute într-un mod cât mai eficient. Dacă îți dorești ca afacerea ta să funcționeze la o capacitate excelentă, iar profiturile să fie și mai mari, atunci ai nevoie de iiko.

De ce ai nevoie de iiko

Gândește-te numai câte review-uri proaste primesc restaurantele fiindcă mâncarea ajunge rece, ori lipsește câte ceva. Având în vedere că oamenii se folosesc de internet pentru a comanda, să fii singur că se folosesc de el și pentru a-și da cu părerea despre mâncarea ta. Ca să ai cât mai multe review-uri bune și implicit să urci în pozițiile de top a restaurantelor din oraș, iiko este cel care te va ajuta în acest scop.

Sistemul iiko va asigura centralizarea fluxului comenzilor și îți permite să organizezi procesul de livrare de la A la Z până ajunge comanda la client. Va crește eficiența procesului de delivery, iar clienții pot vedea în timp real etapele prin care trece comanda lor. De asemenea, prin intermediul unei hărți live Google Maps aceștia pot vizualiza traseul de livrare. Livratorii vor fi mai rapizi fiindcă și eficiența bucătăriei va crește, iar astfel comenzile ajung la clienții tăi calde. Cu o simplă apăsare de buton poți schimba POS-ul din meniul normal și prețurile le schimbi cu ușurință din interfața personalizată de livrare.

Fiindcă iiko crește performanța întregului restaurant și implicit și a personalului, rotițele afacerii tale vor merge ca unse. 

Ce trebuie să mai știi despre partea de delivery

Dispozitivul mobil iikoRadar se va sincroniza cu sistemul iiko din restaurant, iar tu poți urmări unde se afla șoferii și ce comenzi trebuie să ajungă la destinație. iiko colectează toate comenzile, indiferent de ce tip sunt – telefonice, web sau mobil – astfel luând presiunea de pe tine și întreaga echipă. Sistemul trimite comenzile la un membru al personalului atunci când trebuie.

În zilele încărcate de comenzi, poate unii dintre șoferi nu au mai reușit să se întoarcă la restaurant. În acest caz, iiko anunță managerul din schimbul următor în ce ordine nu s-au închis livrările, deci afli câți bani trebuie să aducă șoferii înapoi. De asemenea, iiko ține evidența comenzilor medii per șofer, timpul de inactivitate a acestuia și comenzile livrate right on time. Astfel, tu vei ști exact unde există ineficiențe, unde există timp pierdut, iar calitatea comenzilor livrate va crește, ceea ce înseamnă mai mulți clienți fericiți.

Alege iiko, iar restaurantul și personalul vor avea performanțe mult mai bune, ceea ce înseamnă numaidecât și profit pentru tine! Află mai multe din pagina noastră.

Articole populare