Sistem de gestiune POS
Eficientizați activitatea restaurantului cu un sistem POS profesionist
Construiți-vă afacerea pe soluții inteligente, cu integrare într-un singur sistem a tuturor proceselor de bussines
Punct de vânzare intuitiv și ușor de configurat
Interfața programului este concepută să ofere navigare intuitivă și să faciliteze procesul de deservire rapidă a clienților.
- Centralizarea datelor despre clienții pentru a fi folosite în zona de marketing, livrări și facturare online
- Aplicarea campaniilor de discount și fidelizare clienți prin aplicația de marketing
- Diferite tipuri de plăți
- Sugestii automate pentru casier, referitor la ce poate fi oferit clientului suplimentar la comandă
Simplificați procesul de comandă
Simplificați procesul de preluare comandă, atat pentru clienții din restaurant, cât și pentru cei care comandă cu livrare.
- Implementează meniu cu opțiune digitală, ce presupune scanare cod QR direct de pe telefon sau tabletă
- Mesele în curs de servire și cele rezervate sunt diferențiate pe ecran prin codificare și culori
- Editare rețete direct pe POS
- Formarea bazei de date clienți și politicii de comunicare
Simplificați procesul de comandă pentru clienți
Simplificați procesul de preluare comandă, atat pentru clienții din restaurant, cât și pentru cei care comandă cu livrare.
- Implementează meniu cu opțiune digitală, ce presupune scanare cod QR direct de pe telefon sau tabletă
- Afișarea schemelor grafice a meselor din restaurant. Mesele în curs de servire și cele rezervate sunt diferențiate pe ecran prin codificare și culori
- Editare rețete direct pe POS
- Formarea unei baze de date pe clienti și formarea politicii de comunicare cu clienții
Atrageți mai mulți clienți cu livrare direct la domiciliu
Sitemul Rsistems – vă ajută să organizați rapid și eficient procesul de livrare a comenzilor
- Programul afișează cele mai recente comenzi și permite operatorului să o repete foarte ușor
- Program de integrare cu platforme de livrare Glovo si Tazz
- Clientul primește SMS cu statutul de livrare a comenzii și poate urmări pregătirea acesteia
- Sugestiile și notificările vor reaminti operatorului să sugereze clienților în timp real ofertele de marketing
Oferiți o experiență de plată comodă pentru orice client
Încasare prin diferite forme de plată (Numerar, Card , Tichet de masă, Tichet valoric, Voucher).
- Oferiți tranzacții rapide oriunde cu card de credit, card de debit și plăți mobile
- Divizare bon de plată în mai multe bonuri separate sau cumularea mai multor intr-un singur bon
- Integrare cu programe de contabilitate
Alege soluția potrivită pentru tipul tău de restaurant
Cocktail bar, Cafenea, Restaurant, Livrare, Fast-Food
Planificarea evenimentelor direct în POS
Planificarea devine mai simplă. Urmărește clienții, mesele disponibile și cele rezervate
- La planificarea evenimentelor puteți alege sala, masa și ora potrivită
- Softul face o previziune corectă a stocurilor reieșind din precomanda clientului pentru evenimentul planificat.
Gestionați inteligent stocurile
Urmăriți în timp real stocul produselor și necesarul pentru aprovizionare stoc.
- La etapa de plată, materia primă din rețeta produsului se scade în mod automat din gestiune și imediat poate fi vizualizat stocul pe gestiune și prețul de cost.
- Modulul de gestiune si rețetar oferă informații despre stocul de materie primă și marfă pe gestiuni, prețul de cost, valoarea nutritivă, imaginile produselor din meniu.
- La modificarea rețetei, balanța stocului va fi automat recalculată, iar istoricul modificărilor va fi înregistrat.
Soluții de marketing pentru fidelizarea clienților
Oferă departamentului de marketing instrumente pentru a crește cifra de afaceri
- Creați seturi și meniuri, iar soluția va reaminti ospătarilor și casierilor să propună produsele promoționale.
- Creați meniuri personalizate.
- Folosiți metode moderne – creșterea vânzărilor prin utilizarea tehnicilor Cross selling și Up selling.
- Puteți edita rețeta direct pe POS. Aveți la îndemână totul pentru a oferi cea mai bună experiență clienților.
Valorificați datele pentru un management eficient
Accesați programul de pe iPad, telefon sau PC
- Vizualizați rapoarte financiare atât pentru o singură locație, cât și pentru un lanț național.
- Urmăriți performanța angajaților cu rapoarte de performanță a angajaților
- Obțineți informații relevante în timp real. Cu ajutorul programului Rsistems puteți obține control centralizat a prețurilor, meniului, bugetului, rețetelor, angajaților, fluxului de materie primă și fidelizarea clienților.
Asistență și suport pentru restaurante
Asistență și interveție remote de urgență pentru cazurile care împiedică clientul să facă vânzări. Industria ospitalieră este mereu deschisă și urgențele care pun clientul în imposibilitatea de a face vânzări sunt tratate cu prioritate de către echipa RSISTEMS.
- Experții noștri vin în ajutorul angajaților Dvs. în orice moment al zilei sau al nopții, soluționând problemele care apar.
- Suport informațional în formă de manuale de utilizator și video.
- Actualizări periodice ale sistemului software după testare riguroasă a funcționalității.
- Veți fi întotdeauna informat cu privire la toate inovațiile din domeniul care răspund nevoilor afacerii Dvs.
Alăturați-vă clienților noștri care implementează cele mai moderne soluții
Zexe Braserie
«RSISTEMS software este cel mai simplu, ieftin și ușor de utilizat și s-a dovedit a fi de un real ajutor în trasabilitatea tuturor proceselor din braseria noastră. Suntem foarte mulțumiti și recomandăm RSISTEMS software și serviciile companiei…»
Sushi Master
«Unul dintre motivele pentru care am ales soluția RSISTEMS a fost faptul că ne oferă o variantă complet optimizată în Cloud, care integrează pe o platformă unică toate activitățile noastre specifice rețelei noastre de restaurante. O recomand cu încredere!…»
Le BAB
«Sistemul ne-a convins cu ce “știe să facă” și am gasit ceea ce căutam, o soluție rapidă, sigură și flexibilă care răspunde nevoilor noastre. Dacă sunteți în căutare de soluții inovative, accesibile și ușor de folosit, recomandăm soluția RSISTEMS!…»
Hardware elegant și robust
Acestea sunt concepute anume pentru a face față condițiilor de utilizare specifice din HORECA, precum varsarea accidentală de lichide și expunere la temperaturi ridicate.
Vă punem la dispozitie echipamente profesioniste care si-au demonstrat eficienta în timp.
Sistem POS HoReCa in Romania pentru automatizare afacerilor
Explorand caracteristicile structurii afacerii pe segmentul HoReCa, angajatii Rsistems.ro confruntat cu deficiente in sistemul de control si contabilizare a cifrei de afaceri si a serviciilor de pe piata locala. Adesea, proprietarii de afaceri mici nu au capacitatea de a automatiza cifra de afaceri din cauza lipsei de investitii în etapa de lansare a proiectului. La urma urmei, automatizarea este destul de costisitoare pentru astfel de unitati ca un hotel, restaurant sau cafenea, mai ales la inceput, cand este mai bine sa investesti capital de lucru in promovarea serviciilor si atragerea de noi clienti.
Reamintim ca pentru a functiona eficient este necesar de a cumpara POS terminal in Bucuresti si echipamente POS pentru buna functionare a intregii institutii. Terminal POS pentru automatizare HoReCa este un set de dispozitive care creeaza un sistem pentru automatizarea serviciului si acceptarea platii la punctele de vanzare. De obicei, categoria echipamentelor POS include terminale POS, POS-monoblocuri cu touch screen, casele de marcat si tehnica de marcat, ca si terminale mobile, cutii de numerar, imprimante de chitante si asa mai departe.
Nevoile reale pentru automatizare restaurantului, barului sau hostelului implica mai multe principii:
- instalarea usoara a unei cantitati minime de echipament si timpul petrecut pentru instruirea personalului,
- nivel ridicat de securitate,
- oferta de pret accesibila.
Tendintele actuale in monitorizarea propriei afaceri necesita, de asemenea, acces de la distanta si operational la date si actualizarea acestora in timp real. Echipa noastra este concentrata pe toate acestea, care pot oferi un sistem POS HoReCa in Romania pentru orice institutie. Pe site-ul nostru puteti gasi si comanda echipamente POS necesare, inclusiv:
- imprimante pentru tiparirea voucherelor
- imprimante pentru tiparirea facturilor de plata
- imprimante pentru tiparirea cecurilor
- imprimante pentru tiparirea etichetelor
- imprimante pentru tiparirea preturilor
- scanere codurilor de bare portabile
- cantare electronice pentru automatizare
Nu uitati ca avem diverse solutii pentru automatizare proceselor de lucru ale institutiei voastre, si anume:
- Program de gestiune pentru restaurant
- Sistem de gestiune pentru Fast food in Romania
- QR-meniu digital pentru restaurante, baruri si cafenele
- posibilitati si functii de Program de gestiune cu stocuri
- Imprimante sau printer de etichete
Rsistems.ro – Sistem de automatizare HoReCa in Romania