De ce iiko este cel mai performant soft de gestiune HoReCa?

iiko facilitează operațiunile într-o anumită ordine, asigură o planificare eficientă și monitorizează toate locațiile Dvs. furnizând date reale pentru analiză. Nu aveți nevoie de un computer de birou – toate instrumentele necesare sunt disponibile online în contul personal.

iiko is 100% pe bază de cloud

iiko oferă conexiunea permanentă la toate intrumentele programului prin intermediul dispozitivelor sincronizate la cloud.

Caracteristici la nivel de sistem

Rezervare

Controlul rezervărilor în restaurant oferă mai multă libertate!!!

La rezervarea meselor puteți alege locul și ora potrivită, iar înregistrarea în jurnal a informațiilor și a preferințelor clienților vă permite să oferiți acestora experiențe personalizate.

Soluția iiko pentru restaurante de la Rsistems arată personalului de servire care sunt mesele clienților în curs de servire și care este suma de plată. Casierul se poate muta de la comenzi deschise la cele încheiate accesând un singur buton pe panou.

Iar sistemele POS cu touchscreen afișează schema grafică a meselor din restaurant pe ecranele lor. Mesele în curs de servire și cele încasate sunt diferențiate pe ecran printr-un sistem de codificare prin culori.

Sălile facilitează localizarea comenzilor introducând o vizualizare grafică reglabilă a tabelelor. Puteti localiza comenzile introducând schema grafică din tabel.

Planificarea devine mai simplă. Urmărește clienții, mesele și timpul cu o interfață de utilizator bine concepută

Managementul clienţilor

Cu iiko puteți cunoaște preferințele clienților mai bine, oferindu-le experiență personalizată. De asemenea, dacă știți ce comandă clienții, puteți optimiza lanțul de aprovizionare și stocurile. Iar cu sistemul de loialitate, veți putea oferi o combinație unică de avantaje pentru fidelizarea acestora.

Fiecare client este important! Răsplătiți clienții prin programe de fidelizare! iiko vă permite folosirea unor preţuri speciale pentru anumite produse pe intervale de timp specificate și oferă posibilitatea de a avea active mai multe promoții în același timp pentru a va ține clienții aproape.

Cu iiko țineți cont de schimbările sezoniere, cum ar fi sărbătorile, evenimentele și timpul – sau chiar ocazii mari de sport la televizor, care ar putea afecta dramatic afacerea dvs. Cu iiko, este posibil să se prevadă numărul de tranzacții, vânzări și tipuri de comenzi. Nu veți fi prinși de piroane și jgheaburi în cerere.

Prognozare

Prognoza exactă vă ajută să minimizați risipa și să maximizați profitul.

Nu este nevoie să ghiciți care va fi consumul peste o săptămână… Prognoza consumului oferă posibilitatea de generare a unei comenzi automate și poate compara vânzările anterioare pentru a crea un raport care previzionează ingredientele de care aveți nevoie. Prognoza poate fi facută pe săptămâna sau lunar, oferindu-vă o viziune clară a ceea ce trebuie sa comandați. Softul de gestiune oferă o previziune realistă pentru restaurantul Dvs. 

iiko aproximează cheltuielile și vânzările pentru următoarelor șase săptămâni, utilizând rata reală de derulare în ultimele șase săptămâni. Nu este nevoie să încercați să faceți o analiză retrospectivă – sau să treceți prin grămezi de hârtii – pentru a cunoaște dacă numărul de personal și inventar vor fi suficiente pentru derularea normală a activității în săptămânile viitoare.

Cât de ocupat vei fi joia viitoare? – și care va fi volumul vânzărilor? Cu un singur click veți afla prognoza pe săptămâna viitoare, pe baza performanțelor anterioare.

How busy will you be next Thursday — and what are you likely to be selling? Click on show order types and iiko will forecast what’s likely to be popular, based on the previous performance.

Angajații

Ponderea cheltuielilor suportate de angajator pentru întreţinerea forţei de muncă este majoră. Cu iiko gestionarea personalului devine mai simplă. Online puteți urmări ține evidența clară și 100% corectă a orelor efectiv lucrate de angajați. În baza lui puteți justifica primele sau penalizările, în cazul în care doriți să motivați sau să sancționați pe cineva

Iar în baza indicatorilor puteți determina numărul necesar de angajați, ținând cont de anumite perioade de timp și venitul așteptat. 

Puteți vedea orele angajaților, costurile forței de muncă și unde puteți economisi bani. Puteți urmări prezența individuală, zilele din concediile medicale, sărbătorile și performanțele cu privire la obiectivele de vânzări și stimulente.

Managementul bucătăriei

Mâncarea ajunge la timp? Bucatele aduse sunt exact celea care au fost comande? Clienții sunt bine informați cu privire la alergeni?

iiko vă oferă instrumente destinate controlului asupra timpului de pregătire a listei de meniuri, având ca scop măsurarea eficienței bucătarilor și calitatea deservirii clienților.

Fiecare comandă este afișată într-un bloc separat. Antetul conține informațiile despre comandă și este colorat în funcție de starea comenzii.

Cu ajutorul iikoKitchen bucătarii fixează electronic toate etapele de preparare, precum și împachetarea comenzilor direct din bucătărie.

Controlul inventarului

Sistemul ajută restaurantele să afle ce să comande, cât să comande, când să comande și unde să stocheze produsele, obținându-se astfel un echilibru perfect între profitabilitate și calitate.

Cu ajutorul instrumentelor noastre, puteți monitoriza cu ușurință nivelele de inventar, reducerea pierderilor și eficientizarea procesului de comandă, utilizând mai degrabă date exacte decât presupuneri. Totul este disponibil pe telefonul tău mobil. Vizionarea nivelurilor de stoc și primirea notificărilor instantanee atunci când produsele s-au diminuat, epuizat din stoc.

Stocul este reprezentat atât cantitativ, cât şi valoric, pentru fiecare restaurant în parte sau pe total unitate. Valoarea stocului este calculată folosind media ponderată a valorii de intrare pentru fiecare produs in parte.

iiko’s inventory controls can connect seamlessly with our forecasting tool, so you’ll always be well prepared to meet demand.Totul se întâmplă în timp real! După finalizarea vânzării, produsele utilizate la prepararea bucatelor în mod automat sunt retrase din stoc, și imediat poate fi vizualizat soldul stocului și prețul de cost. Și – invers, dacă ați identificat o greșeală, apoi ați actualizat informația – sistemul va recalcula imediat balanța stocului și va corecta prețul de cost.

Finanțe

Dispuneți de rapoarte financiare atât pentru o singură locație, cât și pentru un lanț național. Softul oferă posibilitatea de a proiecta bugete lunare și anuale pentru monitorizarea performanțelor afacerii. Cu iiko, obțineți imagine reală cu privire la ceea ce se întâmplă.

 Întocmiți evidența contabilă și planificați bugetul, utilizând tabele grafice și diagrame. Proiectați bugetele lunare, precum și cele anuale și obțineți un control eficient al acestora. Formați-vă politica financiară, controlați drepturile de acces la buget, direct din Front Office sau din restaurant.

Livrarea comenzilor

Programul afișează starea comenzii online, iar când comanda este livrată clienții primesc mesaj de notificare.

iiko oferă clienților informaţii detaliate despre traseu și toate mișcările ulterioare ale șoferului afișate pe o  hartă interactivă.

Cu soluția noastră, obțineți propriul sistem de comandă – care vă asigură recepționarea, gestionarea și procesarea comenzilor. Toate comenzile efectuate
prin telefon sau website se transmit direct la bucătărie, iar operatorii doar urmăresc fluxul și etapele executării.

iiko are o aplicație mobilă pentru șoferi ce permite vizualizarea în timp real a traseului livrării comenzii pe o hartă online. Aplicația afișează informaţii detaliate despre traseu și toate mișcările ulterioare ale șoferului pe o hartă online.

Cu iiko, există sistem pentru fiecare comandă pe care o primiți.

Șoferii mereu primesc îndrumări și notificări ce le permit să rămâne mereu în contact cu operatorii. Ulterior puteți face o evaluare rapidă a calității serviciului de livrare cu ajutorul unei hărți termice care afișează date și indicatori (numărul de ordine, timpul mediu de întârziere a șoferului, eficiența campaniei de publicitate și bonul mediu) în funcție de zonă geografică aleasă.

Analiză și raportare

Cum vizualizezi cu ușurință resursele necesare fiecărei locații? Sau cum monitorizezi performanțele?

Cu iiko aveți posibilitatea să monitorizați în timp real toată informația privind activitățile restaurantului pe compartimente și indicatori de performanță cu ajutorul unei interfețe grafice ușor de utilizat.

iiko oferă o analiză pentru evaluarea indicatorilor de perfomanță (KPI) ale restaurantului. Cu ajutorul tehnologiei OLAP (Online Analytical Processing) puteți obține orice raport analitic așa cum îl doriți

Sunteți mereu plecat, dar trebuie să păstrați non-stop legătura cu propria afacere?
Pentru a fi mereu conectat la afacere vă ajută aplicația mobilă de la iiko!
Pentru utilizare comodă vă propunem aplicaţia care funcţionează pe iOS şi Android.

Rapid, accesibil și ușor de folosit. Încearcă programul și convinge-te!

Echipa Rsistems te va contacta în vederea desfășurării unui demo la sediul tau.

Creștem, ne dezvoltăm și avem nevoie de Sales Manageri de produse Software HoReCa!

Căutăm Sales Manageri de produse Software HoReCa care să ne reprezinte cu mândrie! Apasă pe butonul „Aplică” și verifică în lista de criterii ce ai nevoie pentru o colaborare excelentă.