fbpx

Cum alegi cântar pentru restaurant?

Cântarele electronice, utilizate astăzi în mod indispensabil atât în mediul de business, cât și în scopuri personale, și-au făcut apariția încă din antichitate. Pe tot parcursul timpului, cântarele au evoluat de la simple balanțe, precum cele utilizate în cadrul trocului, ajungând până la cântarele electronice de astăzi, capabile să efectueze operațiuni complexe, devenind indispensabile pentru …

Program de gestiune a stocurilor într-un restaurant

O problemă presantă pentru fiecare antreprenor al unui punct de alimentație publică, aparută în contextul crizei actuale, este cea a reducerii costurilor. În cadrul unui restaurant, principalul cost este cel cu materia primă consumată în procesul de producție. În articolul de față voi incerca să explic cum poate ajuta un program de gestiune a stocurilor …

Soft de gestiune stocuri și vânzări cu case de marcat

Alegerea unui soft de gestiune a stocurilor nu reprezintă un lucru complicat. Mai degrabă greutatea constă în faptul ca să vă decideți ce problemă prin intermediul acestui soft doriți să rezolvați. Fiecare afacere în domeniul ospitalier, fie că este vorba de bar, restaurant sau fastfood, are specificul său. În dependență de nevoi și ținte, se …

Cum pot fi reduse cheltuielile prin instalarea unei imprimante corecte într-un restaurant

Un studiu din domeniul retail, arată că vânzările în mediul online la nivel mondial către 2020 vor atinge suma de 4 mld de dolari și va reprezenta aprox. 15% din totalul cheltuielilor cu amânuntul. De asemenea în acest studiu se menționează că cca. 54% din populația lumii cumpără ceva online săptămânal sau lunar. Schimbarea formatului …

Cum alegem un sistem POS într-un restaurant?

Astăzi, când potențialul tehnologic a ajuns să fie considerabil, nu mai este nevoie să subliniem necesitatea de a integra un sistem POS în logistica restaurantului tău. Sistemul POS înglobează o serie de funcții și asigură o multitudine de busness procese, începând cu efectuarea vânzărilor, aprovizionarea cu produse, gestiunea stocurilor, managementul de personal, evidența și contabilitatea, …